Top
Veel gestelde vragen
 Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, de prijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW.

 Op welke wijze kan ik betalen?

Betaling is mogelijk met iDEAL, Mister Cash, PayPal of d.m.v. vooruitbetaling per bank.

 Wat zijn de levertijden?

De artikelen worden uit voorraad geleverd en 1 - 2 werkdagen na ontvangst van de betaling geleverd. Bij betaling met iDEAL worden de artikelen vaak dezelfde (werk)dag of uiterlijk de volgende (werk)dag verzonden.

 Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik in dat geval op "inloggen" (rechts boven in het menu), en vervolgens op "wachtwoord vergeten?" Na het invullen en versturen van uw email-adres ontvangt u een nieuw wachtwoord.

 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om de artikelen op te halen.

 Kan ik de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Geef hiervoor tijdens het afrekenen het adres op waar u het artikel wilt laten bezorgen. (bij de eerste bestelling wel uw eigen gegevens bij het factuuradres invullen)

 Hoe weet ik of de bestelling is gelukt en de artikelen geleverd zullen worden?

Nadat de bestelling is gedaan krijgt u een e-mail ter bevestiging. Let op, deze e-mail is geen betalingsbevestiging! Zodra wij de daadwerkelijke betaling hebben ontvangen versturen wij het artikel zo snel mogelijk.

 Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Het kan voorkomen dat door een administratieve fout een verkeerd artikel naar u is verzonden. Neem in dat geval contact met ons op via het menu "contact" door het invullen van het contactformulier of het verzenden van een email. Wij zullen dan contact met u opnemen voor verdere afhandeling.

Hoe zit het met de zichttermijn en kosten voor retourzending?

De zichttermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst van de geleverde artikelen. Indien het geleverde artikel / artikelen niet bevalt is het  terugzenden van de geleverde artikelen voor rekening en risico van de afnemer. Neem voor het terugzenden in alle gevallen eerst contact met ons op. Mocht het artikel onverhoopt beschadigd zijn aangekomen bij u dan zorgen wij voor een passende oplossing.

 Voor vragen over het verzenden & verzendkosten zie de pagina verzenden.